11 Mart 2013 Pazartesi

kitapkurdu sevgilim - jane green





kitaptan kısa bir bölüm... 

...benim hayalim bir kitapçı dükkanı açmak . aslında hem kafe hem de kitap satan bir yer olmasını istiyorum . burayı müdavimlerin , meraklıların geleceği , müşterinin gerektiğinde kendi kahvesini yapabileceği bir yer olarak hayal ediyorum .
rahat bir yer olurdu . eski deri koltuklar , rahat kanepeler ve belki kışın yakılacak bir şömine . elbette yaz geldiğinde güneşi çok sevdiğim için burayı esintili , aydınlık bir yer olarak hayal ediyorum . cilalı parkeleri , şık metal iskemleleri , büyük pencereleri ve mavi duvarları olurdu . 
yaşım ilerledikçe bu hayalim aklımı daha çok kurcalıyor . yirmilerimdeyken bankada kendi dükkanımı açacak parası olana kadar çalışmayı düşlerdim . yeteri kadar param olduğunda istifamı verip gidecektim . 
ama elbette para hiçbir zaman yeterli değildir . aslında şu anda abbey ulusal bankası'nda epeyi kabarık bir hesabım olmasına rağmen -kısa bir süre önce öldüğünde bana wembley'deki dairesini miras bırakan büyükannem sayesinde- işimden ayrılmama yetecek kadar param asla olmayacak çünkü aslında mesele para değil . 

ya bir kitapçı açar da bir felaketle karşılaşırsam ? ya bütün paramı kaybedersem ? emeklilik planlarımı nasıl bir çırpıda kenara atabilirim ? 
kendi kendime bir gün yapacağımı söylüyorum . bu hayalimi gerçekleştireceğim . yalnızca ne zaman olacağını bilmiyorum .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder