19 Eylül 2012 Çarşamba

hizmetçinin ölümü - agatha christie





kitaptan kısa bir alıntı... 

hercule poitor , otobüse binip broadhinny'ye dönerken daha neşeliydi . hiç olmazsa kendisinden başka biri de , james bentley'in suçsuzluğuna inanıyordu . bentley , sanıldığı gibi , tek başına değildi  , onun da dostları vardı .
hercule poitor , cezaevindeki , genç adamı düşündü . ne üzücü bir görüşme yapmıştı... tutukluya hiç umut verememiş , ancak ona azıcık ilgi göstererek yardımcı olabilmişti .

öyle ki bentley dalgın dalgın : 
-- sağolun . kimsenin artık bir şey yapabileceğini sanmıyorum , demişti . 
hayır , bentley düşmanı olmadığından kesinlikle emindi . 
-- çok kişinin , varlığımdan bile haberi olmadığına göre , benim gibi silik bir kimsenin nasıl düşmanı olabilir ?
-- ya annenizin düşmanı var mı idi ? 
-- elbette yoktu . herkes onu sever ve sayardı .
genç adam bu haksız suçlamaya , azıcık kızdığını sesinden belirtmişti .
-- peki ya arkdaşlarınız ?
james bentley , mırıldanır gibi : 
-- hiç arkadaşım yoktur ki , dedi .

2 yorum:

  1. ben ve maç başlıyor kitabını almak istiyorum fakat kredi kartı kullanmıyorum.acaba havale yoluyla olurmu.adım ahmet 0 537 980 0083

    YanıtlaSil
  2. merhaba . kusura bakmayın , blogla pek ilgilenemiyoruz yeni gördük yorumları ..sadece gittigidiyor.com üzerinden ödeme alabiliyoruz.

    YanıtlaSil