11 Ocak 2011 Salı

istanbul'dan insan öyküleri - nazır şentürk







kitaptan kısa bir bölüm... 

...sabahın erken satinde bostancı beşikteş arası çalışan halk otobüsüne bindiğimde , ilk durak olmasına karşın tüm koltuklar dolmuştu . otobüse binen içeriye adımını attığında gözü birinci koltukta oturan geniş omuzlu , kır saçlı , çatık kaşlı , dik bakışlı iri gözleriyle çevreyi denetleyen adamla göz göze geliyordu . 

onun kaşlarını çatarak , insanları adeta baskı altında tutmaya yönelik tavrını sindiremiyordum . hele bir dudağı yerde , bir dudağı arşu aladaki tavrı sinirime dokunuyordu . oldum bittim tahakküm eden , insanları sadistçe aşağılamak isteyen , gelişmemiş böylesi kör kafalara tepkimi gizlemeyi hiç sığdıramadım yüreğime bugüne dek ! neyse , bu düşünceyle dikildim bir numaradaki oturan adamın yanına .  onun bakışlarındaki keskinliği kırmak için .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder