kitaptan kısa bir bölüm...
...sabahın erken satinde bostancı beşikteş arası çalışan halk otobüsüne bindiğimde , ilk durak olmasına karşın tüm koltuklar dolmuştu . otobüse binen içeriye adımını attığında gözü birinci koltukta oturan geniş omuzlu , kır saçlı , çatık kaşlı , dik bakışlı iri gözleriyle çevreyi denetleyen adamla göz göze geliyordu .
onun kaşlarını çatarak , insanları adeta baskı altında tutmaya yönelik tavrını sindiremiyordum . hele bir dudağı yerde , bir dudağı arşu aladaki tavrı sinirime dokunuyordu . oldum bittim tahakküm eden , insanları sadistçe aşağılamak isteyen , gelişmemiş böylesi kör kafalara tepkimi gizlemeyi hiç sığdıramadım yüreğime bugüne dek ! neyse , bu düşünceyle dikildim bir numaradaki oturan adamın yanına . onun bakışlarındaki keskinliği kırmak için .


Hiç yorum yok:
Yorum Gönder